מערכות IVR סנטריקס ו-CALL CENTERS

מערכות אוטומטיות המשמשות כמרכזיות וירטאליות ברשת (סנטריקס), מערכות מענה קולי אינטראקטיבי (IVR),
ומוקדי שרות לקוחות משולבי בסיס נתונים (CONTACT CENTERS).

המערכות משמשות כיום לחלק גדול ועיקרי של תנועת השיחות העסקיות במדינת ישראל ובכל העולם
ונכנסות לשימוש בקצב מהיר מאד בהתאם להתקדמות הטכנולוגית שבה הן תלויות.
כמו כן קיימת התפתחות רבה בתחום זיהוי דיבור המשמש לייעול וחסכון בארגונים בהן מותקנות המערכות הנ"ל.

למיתוג קולי צוות מומחים בכתיבה, התאמה, הפקה והקלטה של קריינות למערכות הנ"ל, אנו שמים דגש רב על
הגדרות הטקסט, שפה נכונה ולשונאות, צורת ההגיה ואינטונציה של קבצי הקול המוקלטים ומוטמעים במערכות אלו.

הנסיון הרב שנצבר במהלך השנים בהן ספקנו שרות לרוב המערכות הגדולות במשק יצר לנו הזדמנות להוביל את
התחום בארץ ולשמש כבית הפקות לחברות מובילות בעולם,במגוון רחב של שפות ולטפל בכמעט כל סוגי המערכות.