מהם נרות ריחניים וכיצד נפיק מהם את המקסימום?

כמעט ולא קיים אדם שלא נהנה מנרות ריחניים. בשונה מפתרונות בישום רבים אחרים, נרות ריחניים לא משמשים רק כאמצעי לבישום חללים, אלא גם כאלמנט שבאמצעותו ניתן לקשט את החלל, או אף להפוך אותו לרומנטי יותר. על אף שנרות ריחניים הם כלי בישום פופולארי, אין ספק כי מרבית האנשים אינם יודעים כיצד להשתמש בהם באופן אידיאלי – כזה שיישמר את הנרות לזמן רב ויחסוך לנו בהוצאות. בדיוק מסיבה זו, ארגנו עבורכם שלושה טיפים שכדאי ליישם בכל הנוגע לשימוש בנרות ריחניים. לגזור ולשמור.
מהם נרות ריחניים וכיצד נפיק מהם את המקסימום?

הקפידו למרכז את הפתיל

הפתיל של הנר, זה שאנו מדליקים על מנת שיחמם את השעווה ולמעשה "יפעיל" את הנר, נוטה לזוז משימוש לשימוש. עניין זה יוצר מצב בו השעווה של הנר אינה נמסה באופן אחיד, כך שהפתיל עשוי "להיגמר" לנו עוד לפני שסיימנו לעשות שימוש בנר כולו. על מנת להימנע ממצב זה, הקפידו למרכז את הפתיל לאחר כל שימוש בנר, כאשר השעווה עוד רכה וניתנת לתמרון.

גזרו את קצוות הפתיל

ואם כבר דיברנו על הפתיל – הנה טיפ נוסף שחשוב ליישם: גזירה של קצוות הפתיל לאחר כל שימוש. הסיבה לכך היא שבדרך כלל, השעווה נשרפת מהר יותר מהפתיל – עניין המותיר פתיל ארוך, שרוף בחלקו, לאחר כל שימוש בנרות הריחניים. אותו פתיל שרוף נוטה לגרום לעשן שחור כשמדליקים אותו שוב. על מנת להימנע מכך, רצוי לקצץ את הפתיל לאורך קצר יחסית לאחר כל שימוש בנר הריחני, כך שכאשר נדליק את הנר, נוכל ליהנות ממנו מיד ולא נצטרך להמתין לפיזור העשן השחור.

הדליקו את הנר למשך שעתיים-שלוש שעות

בפעם הראשונה שאתם עושים שימוש בנר ריחני, רצוי להדליק אותו לפרק זמן של בין שעתיים לשלוש שעות, על מנת לאפשר לשעווה להינמס באופן אחיד ושווה יותר. הדלקה של הנר הריחני לפרק זמן קצר יותר, עלולה לגרום להיווצרות של מעין שקעים או "גומחות" בשעווה, אשר ימשיכו לבעור באופן לא אחיד וימנעו מאיתנו לעשות שימוש בנר כולו. אם אתם עושים שימוש בנרות ריחניים על בסיס תדיר, מדובר בטיפ שיסייע לכם לחסוך משמעותית בעלויות, שכן הוא יאפשר לכם לנצל את הנר שלכם עד תום.